Nivea promuje nowe opakowanie Nivea Creme
Dziś rozpoczyna się akcja animacji sprzedaży produktów Nivea. Promocja obejmuje sieci sklepów i hipermarketów w całej Polsce. Jej zadaniem jest...
Dziś rozpoczyna się akcja animacji sprzedaży produktów Nivea. Promocja obejmuje sieci sklepów i hipermarketów w całej Polsce. Jej zadaniem jest zapoznanie konsumenta z nowym zakręcanym opakowaniem Nivea Creme 50 ml. Akcja skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 25-50 lat, użytkowników kremów do twarzy, ciała i kremów do pielęgnacji dłoni. Kupując dwa opakowania Nivea Creme 50 ml, klient otrzymuje magnes na lodówkę, natomiast za zakup jednego opakowania Nivea Creme wraz z dowolnymi produktami z linii Creme, Body lub Soft klient otrzymuje maskotkę. Wsparciem dla akcji są materiały POS: shelflinery, hangery, wobblery, owijki paletowe, ulotki, naklejki, lady, plakaty. Za kreację, mechanizm akcji i projekty materiałów POS odpowiada agencja Tequila/Polska. Realizacją eventów zajmuje się firma SalesLink (obie należą do TBWA/Communication Group). Akcja trwa do 3 kwietnia br. (TW)