Firma SSL Healthcare promuje linię kosmetyków Sauber

Koncern SSL Healthcare prowadzi działania reklamowe promujące linię antyperspirantów marki Sauber. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowych produktów. Akcja promocyjna...

Koncern SSL Healthcare prowadzi działania reklamowe promujące linię antyperspirantów marki Sauber. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowych produktów. Akcja promocyjna obejmuje reklamę prasową oraz działania public relations. Producent nie podał nazwy agencji, która przygotowała layout reklamy. Za planowanie i zakup odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. Działania z zakresu public relation przygotowała agencja Pegasus Public Relations. Wysokość budżetu reklamowego oraz termin trwania kampanii nie zostały podane. Linia dezodorantów Sauber "7 dni" składa się z dwóch produktów - antyperspirantu w sztyfcie i w sprayu. Ich sugerowana cena wynosi odpowiednio 18 i 12 zł. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.