Procter & Gamble promuje podpaski Always Ultra

Koncern Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową ulepszonych podpasek Always Ultra. Kreację oraz strategię kampanii przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa....

Koncern Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową ulepszonych podpasek Always Ultra. Kreację oraz strategię kampanii przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa. Mediaplan kampanii obejmuje przede wszystkim promocję telewizyjną oraz akcję samplingową w wybranych tytułach prasy kobiecej. Szczegóły kampanii oraz wysokość jej budżetu nie zostały podane. Nowe podpaski Always Ultra zostały wzbogacone o tzw. system Duo Action, który ma poprawić chłonność tego produktu. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.