Diageo promuje jazdę na trzeźwo

Rusza ogólnopolska kampania społeczna mająca na celu promowanie odpowiedzialnych zachowań po spożyciu alkoholu. Program edukacyjny pod hasłem "Wyższa forma inteligencji...

Rusza ogólnopolska kampania społeczna mająca na celu promowanie odpowiedzialnych zachowań po spożyciu alkoholu. Program edukacyjny pod hasłem "Wyższa forma inteligencji - Po imprezie nie prowadź" powstał z inicjatywy Diageo Polska i będzie namawiał do zaniechania prowadzenia samochodu po wieczornej zabawie. Trzymiesięczna kampania społeczna obejmie media ogólnopolskie oraz punkty sprzedaży alkoholu: kluby, puby i bary w całym kraju - pojawią się tam plakaty i ulotki nawiązujące do kampanii prasowej. Dodatkowo barmani i wybrani didżeje dostaną koszulki z logo kampanii. Patronami medialnymi programu zostały: MTV, Radiostacja, "Gazeta Wyborcza", "Aktivist", "Fluid", "Laif", "Dosdedos", Onet.pl. Główną część kampanii prasowej stanowić będą ogłoszenia przygotowane od strony kreatywnej przez agencję Leo Burnett, spoty pojawią się w Radiostacji i MTV oraz bannery w Onet.pl. Dodatkowo przygotowywany jest film internetowy, który będzie rozpowszechniany w sieci, między innymi poprzez portale związane z muzyką klubową, e-mailing i porozumienia z promotorami imprez klubowych, którzy dołączą materiały na temat kampanii do swoich regularnych e-newsletterów. Całość działań w ramach programu koordynuje współpracująca z Diageo Polska agencja 180° Public Relations. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.