G+J Polska promuje wydanie specjalne "Mojego Mieszkania"
Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło do sprzedaży wydanie specjalne miesięcznika "Moje Mieszkanie" - "W nowym mieszkaniu". Publikacja wspierana jest telewizyjną kampanią...
Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło do sprzedaży wydanie specjalne miesięcznika "Moje Mieszkanie" - "W nowym mieszkaniu". Publikacja wspierana jest telewizyjną kampanią reklamową. Strategię i kreację działań reklamowych wydawca przygotował we własnym zakresie, natomiast produkcją spotu zajęło się studio Badi Badi. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach TVN i Polsat. Przewidziano również promocję w innych tytułach G+J Polska. Wydanie "W nowym mieszkaniu" poświęcone jest sposobom na zagospodarowanie nowego lokum. Do magazynu dołączono płytę CD z programem komputerowym pokazującym sposoby na zabezpieczenie mieszkania przed włamaniem. Objętość pisma do 100 stron. Według danych ZKDP średnia sprzedaż "Mojego Mieszkania" w listopadzie ub.r. wyniosła 53,3 tys. egz., średni nakład - 115 tys. egz. (JD)