Soraya reklamuje linię kosmetyków marki Lifting Program
Firma Soraya rozpoczęła kampanię reklamową linii kosmetyków Lifting Program. Jest to największa kampania tego producenta w tym półroczu i pierwsza...
Firma Soraya rozpoczęła kampanię reklamową linii kosmetyków Lifting Program. Jest to największa kampania tego producenta w tym półroczu i pierwsza tej marki. Strategię i kreację kampanii przygotowano we własnym zakresie. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat Polska. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki. Layouty pojawią się w prasie kobiecej, m.in. w: "Claudii", "Naj", "Vivie!", "Wysokich Obcasach", "Olivii", "Avanti". Dodatkowo będzie prowadzony konkurs w Radiu Zet. Działania promocyjne potrwają dwa-trzy miesiące. Wysokość budżetu reklamowego nie została podana. Kosmetyki przeciwzmarszczkowe Lifting Program skierowane są do kobiet powyżej 30. roku życia. Sugerowana cena produktów waha się od 13 do 30 zł. Według danych MEMRB za styczeń-marzec 2004 r. Soraya ma 4,8 proc. udziałów w segmencie kosmetyków do pielęgnacji twarzy. (JD)