Dunlop SP Sport Maxx zostawia "ślady po adrenalinie" w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię reklamową nowej opony - Dunlop SP Sport Maxx. Ma ona charakter "sportowy", jest przeznaczona...

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię reklamową nowej opony - Dunlop SP Sport Maxx. Ma ona charakter "sportowy", jest przeznaczona "tylko dla prawdziwych kierowców" i zostawia "ślady po adrenalinie". Kampania ruszyła wczoraj i potrwa do końca maja. Nowy produkt Goodyeara ma utrzymywać wysokie parametry w zakresie przyczepności na suchej i mokrej nawierzchni. "Adrenalinowa" opona Dunlopa będzie reklamowana z wykorzystaniem wielu mediów i przy użyciu różnych niestandardowych sposobów i narzędzi marketingowych. W telewizji Dunlop jest sponsorem programu "Czas tuningu" na antenie TVN Turbo. Na potrzeby reklamy kinowej agencja Saatchi & Saatchi (obsługująca koncern Goodyear Dunlop w Polsce) przygotowała 3 różne spoty trwające 5 sekund. Oprócz tego agencja stworzyła 2 spoty trwające także 5 sekund, przeznaczone do emisji radiowej. Zarówno w kinach, jak i w stacjach radiowych wszystkie spoty są emitowane w jednym bloku reklamowym na przemian ze spotami reklamowymi innych marketerów. Kampania radiowa obejmuje RMF FM i Radio Zet, a kinowa ma miejsce na 115 ekranach w 11 multipleksach w całym kraju. W internecie pojawiła się strona dunlopgra.pl, na której uczestnicy mogą brać udział w sieciowej grze, mając możliwość wygrania kompletu opon Dunlop SP Sport Maxx. Internauci mogą także zobaczyć reklamy nowej opony w portalach o tematyce tunningowej. Co ciekawe, firma zdecydowała się na umieszczenie bannerów także na stronach prywatnych, gdyż okazało się, że są one bardzo cenione przez miłośników tuningu. Opona będzie także reklamowana w prasie w tytułach motoryzacyjnych: "Auto Świat", "Auto Moto", "Auto Motor i Sport", "GT Tuning", "Auto Tuning", "Auto Hi-Fi i Tuning", "Offroad", "Spojler" i "Extremum". Layouty prasowe są drukowane na grubszym papierze i wklejane do magazynów. Jest na nich wytłoczony bieżnik opony. Do niektórych tytułów będzie dołączana naklejka. Kampania ma także miejsce z użyciem ambient mediów - opona będzie reklamowana na 60 boiskach do tenisa i squasha w całej Polsce. Goodyear planuje także współpracę z koncernem paliwowym Shell oraz zastosowanie marketingu wirusowego, ale szczegółów tych działań jeszcze nie zdradza. Grupą docelową kampanii są mężczyźni w wieku 20-45 lat, mieszkający w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców, z dochodami na poziomie przynajmniej 1,6 tys. zł. Celem kampanii jest prezentacja nowej opony i zwiększenie świadomości marki Dunlop. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Wraz z kampanią reklamową ma miejsce promocja sprzedaży - każdy klient, który kupi komplet opon Dunlop SP Sport Maxx, dostanie w prezencie rakietę tenisową Dunlop z wyższej półki. Najpopularniejszym rozmiarem opony jest rozmiar 205/55R16 91 W. Jedna taka opona Dunlop SP Sport Maxx kosztuje ok. 800 zł. (PU, MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.