Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię reklamową modelu Peugeot 206SW
Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię modelu Peugeot 206SW, która potrwa do 15 kwietnia br. Jej celem jest...
Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię modelu Peugeot 206SW, która potrwa do 15 kwietnia br. Jej celem jest podtrzymanie wizerunku i świadomości marki Peugeot, a także zainteresowanie klientów atrakcyjną ofertą zakupu reklamowanego modelu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand & Media OMD. Kampania ma miejsce w telewizji: TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, TVN Siedem, TVN24, Discovery, Animal Planet, w kinach, gdzie na ekranach pojawia się 30-sekundpwy spot, oraz w prasie: "Gazeta Wyborcza", "Polityka", "Przekrój", "Wprost", "Moto Express", "Newsweek" i prasa lokalna. (PU)
Komentarze
Artykuły powiązane