Agencja interaktywna DigitalOne wejdzie w skład Grupy Euro RSCG

Agencja interaktywna DigitalOne ma wejść w skład Grupy Euro RSCG. Ostateczna decyzja na temat sposobu, w jaki nowa firma miałaby...

Agencja interaktywna DigitalOne ma wejść w skład Grupy Euro RSCG. Ostateczna decyzja na temat sposobu, w jaki nowa firma miałaby stać się częścią grupy, nie została jeszcze podjęta. Wiadomo jednak, że rozpatrywane są opcje połączenia jej z jedną ze spółek grupy lub powiększenia grupy o kolejną spółkę niezależną. Najbardziej prawdopodobna jest współpraca DigitalOne z Euro RSCG Marketing House, ponieważ już jeden z projektów dla firmy tytoniowej Philip Morris Polska jest realizowany wspólnie. Do momentu zamykania tego wydania DS "MMP" nie udało nam się potwierdzić tej informacji oficjalnie. John Domas, dyr. generalny agencji reklamowej Euro RSCG New Europe i szef Grupy Euro RSCG w Polsce, był nieuchwytny. Agencja DigitalOne świadczy usługi marketingu interaktywnego. Powstała w 1999 r. Jej dyr. wykonawczym i współzałożycielem jest Olgierd Cygan, który wcześniej zdobywał doświadczenie m.in. w AMG.net. Do kluczowych klientów DigitalOne należą: PepsiCo, MultiBank, Schering AG, DaimlerChrysler Automotive Polska. W skład Grupy Euro RSCG wchodzą obecnie: Euro RSCG New Europe, dwie firmy marketing services Euro RSCG Dialog i Euro RSCG Marketing House oraz firma public relations Sensors PR. (AMS, TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.