Wspólny projekt firm Grupy Euro RSCG dla Grupy Lotos
Grupa Lotos (Lotos Paliwa i Lotos Oil) rozpoczęła 1 kwietnia promocję konsumencką, która potrwa do końca maja. Autorem zasad promocji...
Grupa Lotos (Lotos Paliwa i Lotos Oil) rozpoczęła 1 kwietnia promocję konsumencką, która potrwa do końca maja. Autorem zasad promocji jest agencja Euro RSCG Marketing House, zaś projekty kreatywne materiałów POS, film i spoty radiowe informujące o konkursie przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Kampania pojawi się w telewizji (TVP, Polsat, TV4, TVN Siedem, Tele5) i radiu (RMF FM i Radio Zet). Promocja składa się z 2 etapów - pierwszym jest konkurs, w którym codziennie przyznawane są 2 nagrody dla tych, którzy po zakupie paliwa lub oleju Lotos jako pierwsi nadesłali zgłoszenia SMS-em. Uczestnicy promocji mogą wziąć również udział w loterii, w której do wygrania są 2 samochody Renault Megane (na koniec kwietnia i maja). Dodatkowo w trakcie trwania promocji został przygotowany program motywacyjny dla pracowników stacji Lotos. (AMS)