Teraz Euro RSCG Warsaw

Euro RSCG Worldwide wprowadza nowe zasady nazewnictwa swoich agencji reklamowych. Zmiany te są elementem wdrażania spójnego globalnego wizerunku oraz zintegrowanej...

Euro RSCG Worldwide wprowadza nowe zasady nazewnictwa swoich agencji reklamowych. Zmiany te są elementem wdrażania spójnego globalnego wizerunku oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej sieci. Nazwy agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide będą teraz tworzone według schematu: Euro RSCG plus nazwa miasta, siedziby agencji. Euro RSCG New Europe zmienia się zatem w Euro RSCG Warsaw. Zmiany zaczną obowiązywać oficjalnie od 16 kwietnia. Jest to kolejny krok w kierunku ujednolicania wizerunku, po stworzeniu odrębnej globalnej marki dla agencji marketing services i interaktywnych Euro RSCG 4D oraz dla agencji specjalizujących się w marketingu farmaceutycznym Euro RSCG Life (jej powstanie jest zaplanowane do końca br. - DS "MMP", 6 kwietnia). (AMS, TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.