McCann powrócił do hasła "Just one Cornetto" w reklamie lodów Love Potions

Agencja reklamowa McCann-Erickson ponownie wykorzystała hasło reklamowe "Just one Cornetto" w telewizyjnej kampanii reklamowej lodów Cornetto Love Potions marki Wall...

Agencja reklamowa McCann-Erickson ponownie wykorzystała hasło reklamowe "Just one Cornetto" w telewizyjnej kampanii reklamowej lodów Cornetto Love Potions marki Wall należących do koncernu Unilever. Po raz pierwszy hasło to zostało wykorzystane w kampanii reklamowej w 1980 r. Budżet kampanii szacowany jest na 6,5 mln funtów. Kampania ruszyła 5 kwietnia br. Akcja reklamowa składa się z trzech części. Drugi etap kampanii rozpocznie się 23 maja br., a ostatni - 28 czerwca br. Planowaniem i zakupem mediów do tej kampanii zajął się dom mediowy Initiative Media. Lody Cornetto zadebiutowały na rynku w 1964 r. i były pierwszą marką lodów pakowanych w tzw. rożek. Obecnie marka ma 78,1 proc. udziału w sektorze lodów w rożku. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.