McCann-Erickson Polska zaadaptował reklamy nowego wariantu chipsów Chio
Firma Polsnack Sp. z o.o., producent m.in. chipsów marki Chio, wprowadza na rynek ich nowy wariant - Chio Tortilla Texas...
Firma Polsnack Sp. z o.o., producent m.in. chipsów marki Chio, wprowadza na rynek ich nowy wariant - Chio Tortilla Texas Papryka - i wspiera go kampanią telewizyjną. Nowy produkt to trójkątne chipsy o smaku słodkiej papryki, jego grupą docelową są ludzie w wieku 15-30 lat, mieszkańcy głównie większych miast, którzy - jak definiuje producent - lubią nowości, są ciekawi świata, nie boją się próbować nowych rzeczy. Do nich też głównie skierowana jest kampania wspierająca launch nowego wariantu Chio (jej pierwszy etap zaplanowano do końca bieżącego miesiąca) - spoty emitowane są w TVN-ie, Polsacie i TV4. Adaptację spotów na rynek polski wykonała agencja McCann-Erickson Polska, natomiast planowaniem i zakupem czasu antenowego zajął się dom mediowy Universal McCann. Przygotowano również materiały POS (plakaty) w punktach sprzedaży. (MB)