Orlen Oil chce dzięki kampanii umocnić markę Platinum w segmencie premium
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Platinum, rodziny olejów produkowanych przez Orlen Oil. Ma ona na celu wprowadzenie na rynek dwóch...
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Platinum, rodziny olejów produkowanych przez Orlen Oil. Ma ona na celu wprowadzenie na rynek dwóch olejów najnowszej generacji Platinum MaxEnergy i Platinum MaxPower, a także umocnienie Platinum jako marki premium. Strategia oraz kreacja przygotowana wspólnie przez klienta i agencję Focus Advertising stawiają nacisk na nowoczesność olejów Platinum oraz ich właściwości, które pozwalają na wydłużenie żywotności i wykorzystanie pełnej mocy silnika oraz obniżenie zużycia paliwa. Przekaz komunikujący zalety produktu wykorzystano w telewizji (TVP1, TVP3, TVN, TVN Siedem, TVN Turbo, Polsat, TV4, Discovery) i w prasie ("GT Tuning", "Auto Bit", "Auto Motor i Sport", "Eurostudent", "Magazyn Młodych i Dynamicznych", "Giełda Samochodowa", "Auto Świat", "Dziennik Sportowy", "Gazeta Telewizyjna", "Motor", "Wprost", "Polityka", "Gazeta Sport" - "Gazeta Wyborcza", "Auto Moto", "Moto Sklep", "Auto Expert", "Auto Moto Serwis", "Nowoczesny Warsztat", "Auto Biznes"). Kampania potrwa od 22 marca do końca czerwca br. Uzupełniają ją programy lojalnościowe i konkursy dla klientów indywidualnych oraz dla warsztatów, sklepów motoryzacyjnych, stacji paliw i baz transportowych. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia, a spot wyprodukowano w studiu Film It. (AMS)