Samsung planuje na kwiecień kampanię launchową nowego telefonu

Samsung Electronics Polska planuje na kwiecień br. jedną z najważniejszych swoich tegorocznych premier. Na rynek zostanie wprowadzony telefon X100 kierowany...

Samsung Electronics Polska planuje na kwiecień br. jedną z najważniejszych swoich tegorocznych premier. Na rynek zostanie wprowadzony telefon X100 kierowany do odbiorcy masowego. Jak zapowiada Bartosz Herman, marketing manager Telecom & IT Samsung Electronics Polska, telefon ten będzie jedną z lokomotyw sprzedaży firmy w tym roku w naszym kraju, obok m.in. modelu C110. Kampania launchowa rozpocznie się równolegle ze sprzedażą, czyli na początku kwietnia, jej głównym medium będzie outdoor. Początek działań związanych z wprowadzaniem na rynek X100 miał miejsce już przy okazji wcześniejszej kampanii X600, kiedy X100 był niejako zapowiadany. Prowadzone też były działania PR-owe, obecnie np. trwają sesje telefonu do kilku magazynów kolorowych. Kwietniowa kampania X100 przeprowadzona zostanie wspólnie z jednym z operatorów GSM (Herman nie ujawnia na razie z którym). Wykorzystany w niej zostanie wizerunek piosenkarki Sylwii Wiśniewskiej, z którą Samsung współpracuje od jakiegoś czasu (firma miała np. product placement telefonu X600 w jednym z jej teledysków). Kreację kampanii przygotowuje Studio Kredka, planowaniem i zakupem mediów dla Samsunga zajmuje się Initiative Warszawa. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.