IMIGe Poland prowadzi kampanię marki Halls na uczelniach

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland prowadzi kampanię marki Halls firmy Cadbury-Wedel na uczelniach. Kampania prowadzona jest w pracowniach komputerowych uczelni...

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland prowadzi kampanię marki Halls firmy Cadbury-Wedel na uczelniach. Kampania prowadzona jest w pracowniach komputerowych uczelni i na korytarzach szkół wyższych przy stanowiskach komputerowych z dostępem do internetu. Reklamę cukierków Halls umieszczono na podkładkach pod myszkę. To pierwsza kampania związana z tą marką w pracowniach komputerowych. Kampania prowadzona jest na największych uczelniach w 25 miastach Polski. Media dla marki Halls zakupił dom mediowy Initiative Warszawa. Za miejsca ekspozycji reklamy i obsługę kampanii odpowiada IMIGe Poland. Firma specjalizuje się w reklamie wewnętrznej na uczelniach i w szkołach średnich, w wybranych sieciach hipermarketów oraz na wybranych obiektach sportowych (lodowiska, wyciągi narciarskie). (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.