Agencja Nader po raz drugi przygotowała kampanię reklamową dla PKT
Agencja reklamowa Nader Advertising, podobnie jak w ub.r., przygotowała kreację na potrzeby rozpoczynającej się właśnie nowej kampanii reklamowej Polskich Książek...
Agencja reklamowa Nader Advertising, podobnie jak w ub.r., przygotowała kreację na potrzeby rozpoczynającej się właśnie nowej kampanii reklamowej Polskich Książek Telefonicznych Sp. z o.o. (PKT), wydawcy książek teleadresowych o tej samej nazwie. Kampania prowadzona pod hasłem "Informacje z pierwszej ręki" obejmie swoim zasięgiem radio (spoty w PR1, PR3, a od kwietnia również w Radiu Zet) oraz prasę - reklamy w kilkunastu ogólnopolskich tytułach prasowych (m.in.: "Newsweek", "Wprost", "Polityka", "Przekrój", "Businessman Magazine", "Rzeczpospolita") oraz w lokalnych stacjach radiowych i prasie regionalnej. Reklamy PKT pojawią się także na nośnikach reklamy zewnętrznej w sześciu największych miastach Polski. Planowanie i zakup mediów na potrzeby tej kampanii (podobnie zresztą jak ubiegłorocznej) wydawca zrealizował we własnym zakresie. Kampania skierowana jest przede wszystkim do reklamodawców, przekaz reklamowy ma komunikować korzyści wynikające z zamieszczenia reklam w Polskich Książkach Telefonicznych - reklamy podkreślają m.in. największy spośród konkurentów nakład - w 2004 r. łączny nakład drukowanych katalogów PKT ma wynieść ponad 3,8 mln egzemplarzy (według zapewnień przedstawicieli PKT wysokość nakładu jest kontrolowana przez firmę audytorską PricewaterhouseCoopers). Wartość rynku reklamowego w wydawnictwach teleadresowych (zwanych też "yellow pages") w Polsce szacowana jest na ponad 300 mln zł, PKT konkuruje z Eniro Polska (wydawca "Panoramy Firm") i z firmą TPDitel (spółka zależna Telekomunikacji Polskiej SA) wydającą książki telefoniczne TP SA. (MB)