Awangarda odpowiedzialna za wiosenną kampanię Giant

Agencja reklamowa Awangarda przygotowała kreację trwającej obecnie kampanii outdoorowej rowerów marki Giant. Kampania ma miejsce na 700 tablicach formatu 4x3...

Agencja reklamowa Awangarda przygotowała kreację trwającej obecnie kampanii outdoorowej rowerów marki Giant. Kampania ma miejsce na 700 tablicach formatu 4x3 m w 14 największych miastach Polski (nośniki firmy Clear Channel). Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Giant jako lidera wśród producentów markowych rowerów różnego rodzaju: górskich, turystycznych i dziecięcych. Podobną do obecnej kampanię reklamową Giant przeprowadził na wiosnę ub.r. (w tym roku zwiększono liczbę nośników w największych miastach, w mediaplanie uwzględniono również mniejsze miejscowości). Według przedstawicieli agencji sezon dla producentów rowerów zaczyna się w Polsce w marcu (w tym roku opóźniony o kilka tygodni ze względu na aurę) - w tym okresie producenci sprzedają większą część swojej produkcji - łączna wartość sprzedaży na polskim rynku rowerów wyniosła w ub.r. 390 mln zł. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.