Key rozpocznie intensywną kampanię wiosennej kolekcji bielizny

Przedsiębiorstwo Handlowe Key Sp. z o.o., producent bielizny pod markami Key i Hej, przygotowało kampanię reklamową wiosennej kolekcji swoich produktów...

Przedsiębiorstwo Handlowe Key Sp. z o.o., producent bielizny pod markami Key i Hej, przygotowało kampanię reklamową wiosennej kolekcji swoich produktów pod hasłem: "Ta bielizna zmienia!". Kampania, która rozpocznie się w przyszłym miesiącu, obejmie nośniki reklamy zewnętrznej: billboardy, nośniki na wiatach przystankowych oraz wolno stojące standy w najbardziej uczęszczanych traktach komunikacyjnych w 23 największych miastach Polski. Reklamy bielizny Key pojawią się również na nośnikach na 150 uczelniach wyższych na terenie całego kraju. Wsparciem działań outdoorowych będzie reklama prasowa w wybranych tytułach ogólnopolskich. Kreację oraz planowanie i zakup mediów zrealizował dział marketingu firmy Key (nośniki kupiono od firm Clear Channel oraz Cityboard Media). Kampania promować będzie nową kolekcję Key wiosna/lato 2004 w stylu etnicznym przeznaczoną według producenta dla młodych ludzi szukających inspiracji i sposobu wyrażania siebie, także poprzez strój. Ostatnia kampania reklamowa bielizny marki Key miała miejsce na jesieni ub.r. (objęła ona outdoor - nośniki również w 23 miastach, jej przygotowaniem producent zajął się również we własnym zakresie). (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.