Samsung planuje na maj kampanie nowych telefonów

Samsung Electronics Polska planuje wprowadzenie w maju na polski rynek telefonu masowego z klapką. Ma on być jedną z trzech...

Samsung Electronics Polska planuje wprowadzenie w maju na polski rynek telefonu masowego z klapką. Ma on być jedną z trzech tegorocznych lokomotyw sprzedażowych firmy w Polsce, obok modeli X100 i C100 (który w najbliższym czasie zostanie zastąpiony wersją "po liftingu" - C110). Jak zapowiada Bartosz Herman, marketing manager Telecom & IT Samsung Electronics Polska, nowy telefon będzie najprawdopodobniej wsparty kampanią przygotowaną wspólnie z jednym z operatorów GSM, jednak szczegóły nie zostały jeszcze do końca ustalone. Następca C100, czyli C110, również prawdopodobnie będzie wsparty kampanią, jednak o niewielkich rozmiarach, ze względu na prowadzoną wcześniej sporą kampanię C100 (która dobiega końca, jednak wciąż jeszcze prowadzone są w jej ramach działania BTL). Na maj planowana jest także kampania launchowa telefonu biznesowego D410 wyróżniającego się m.in. obrotowym aparatem VGA czy rozsuwanym otwieraniem. "Wprowadzimy ten telefon na rynek z jednym z operatorów GSM, który planuje kampanię kierowaną do biznesu - pokazane w niej będą oprócz D410 także dwa inne telefony biznesowe. My najprawdopodobniej wesprzemy tę kampanię różnego rodzaju działaniami indoorowymi" - mówi Herman, dodając, że firma rozważa także wykorzystanie w kampanii internetu i prasy biznesowej, a w grę wchodzi także organizacja specjalnego eventu dla telefonu D410. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.