Bosch Elektronarzędzia prowadzi kampanię promocyjną swoich produktów

Firma Bosch Elektronarzędzia prowadzi kampanię promocyjną przygotowaną przez agencję reklamową Image Art. Wysokość budżetu kampanii nie została ujawniona. Działania reklamowe...

Firma Bosch Elektronarzędzia prowadzi kampanię promocyjną przygotowaną przez agencję reklamową Image Art. Wysokość budżetu kampanii nie została ujawniona. Działania reklamowe pod hasłem "Przycięte ceny nieprzeciętnych narzędzi" obejmują Radio RMF FM oraz PR3, reklamę w prasie regionalnej (18 tytułów), a także działania BTL. Kampania potrwa do 21 maja br., a w czasie jej trwania klienci mogą kupić elektronarzędzia firmy Bosch na korzystniejszych niż zazwyczaj warunkach lub z dodatkowymi benefitami, takimi jak: osprzęt, organizer, scyzoryk, długopis itd. Promocja obejmuje 4 linie produktów Boscha: narzędzia dla majsterkowiczów, dla profesjonalistów, narzędzia ogrodowe i osprzęt do wszystkich narzędzi. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Effective Media. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.