Puma planuje polską edycję kampanii reklamowej związanej z mistrzostwami Euro 2004

Producent odzieży i sprzętu sportowego Puma rozpoczyna globalną kampanię reklamową powiązaną z mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2004. W...

Producent odzieży i sprzętu sportowego Puma rozpoczyna globalną kampanię reklamową powiązaną z mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2004. W reklamach wystąpią dwaj włoscy fani futbolu Marco i Fabio. Polski oddział Pumy przygotowuje lokalną edycję tego projektu. Jego szczegóły nie zostały ujawnione. Światowa kampania reklamowa Pumy obejmie telewizję, reklamy w kinach oraz na outdoorze. Strategię i kreację przygotowała amerykańska agencja reklamowa Gyro, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się sieć ZenithOptimedia. W Polsce za adaptację reklam odpowiada agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a za budżet mediowy odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith Media. (JP, "BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.