Kulczyk Tradex zaplanował kampanię reklamową nowego modelu Volkswagena Caddy

Firma Kulczyk Tradex rozpocznie w drugiej połowie kwietnia br. kampanię reklamową nowego Volkswagena Caddy. Celem działań reklamowych będzie wprowadzenie nowej...

Firma Kulczyk Tradex rozpocznie w drugiej połowie kwietnia br. kampanię reklamową nowego Volkswagena Caddy. Celem działań reklamowych będzie wprowadzenie nowej wersji Caddy na rynek. Komunikacja będzie skierowana do osób reprezentujących średni biznes, jako że producent określa markę Caddy jako samochód biznesowo-rodzinny. Działania reklamowe potrwają do końca maja br. Strategię i kreację przygotowała agencja reklamowa Just, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Concept. Model będzie reklamowany w branżowych tytułach prasowych takich jak m.in. "Poradnik Handlowca". Ponadto layouty reklamowe pojawią się w tygodnikach, gdyż - jak mówi Jerzy Krężlewski, dyrektor działu marketingu i PR w Kulczyk Tradex: "Chcemy budować wizerunek tego samochodu. W naszym portfolio Caddy poza wersją dostawczą ma także wersję osobową podobną w klasie do modelu Volkswagen Touran". Firma nie podaje wysokości budżetu kampanii. W pierwszym kwartale spółka Kulczyk Tradex sprzedała 3860 samochodów marki Volkswagen (4135 sztuk w analogicznym okresie roku ubiegłego - źródło: Samar). W 2003 wydatki reklamowe koncernu na markę Volkswagen zamknęły się w kwocie 33,8 mln zł. (PU)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.