PKN Orlen kontynuuje kampanię "Jakość Orła" z Media Insight
Dom mediowy Media Insight jest odpowiedzialny za zakup i planowanie mediów na potrzeby trwającego obecnie kolejnego etapu wizerunkowej kampanii reklamowej...
Dom mediowy Media Insight jest odpowiedzialny za zakup i planowanie mediów na potrzeby trwającego obecnie kolejnego etapu wizerunkowej kampanii reklamowej stacji benzynowych koncernu PKN Orlen. Telewizyjna kampania pod hasłem "Jakość Orła" przygotowana od strony strategii i kreacji przez agencję reklamową J. Walter Thompson/Parintex potrwa do końca kwietnia br., a prowadzona jest w stacjach telewizyjnych TVP, Polsat, TVN, TV4 i TVN Siedem. Media Insight jest wśród domów mediowych zaproszonych do rozpoczętego w połowie marca br. przetargu na obsługę budżetu PKN Orlen. Oprócz Media Insight oferty w przetargu złożyły między innymi: Initiative Warszawa, Universal McCann, Optimedia Poland, Zenith Media, Mediaedge:cia i Media Direction OMD. Termin rozstrzygnięcia przetargu nie jest znany. Z nieoficjalnych informacji wiadomo, że domy mediowe nie przygotowywały w międzyczasie żadnych dodatkowych prezentacji. (PR)