BBC World kieruje wiosenną kampanię internetową do ludzi młodych
Stacja telewizyjna BBC World kieruje swoją wiosenną kampanię reklamową prowadzoną w internecie do młodych ludzi, przede wszystkim związanych z biznesem....
Stacja telewizyjna BBC World kieruje swoją wiosenną kampanię reklamową prowadzoną w internecie do młodych ludzi, przede wszystkim związanych z biznesem. BBC World to 24-godzinny, międzynarodowy kanał informacyjny. Kierownictwo stacji chce, by wiosenna kampania przyczyniła się do zbudowania większej widowni i zacieśniła więzy z dotychczasową. Kampania będzie prowadzona przede wszystkim w ośrodkach miejskich - głównie w europejskich centrach finansowych. Wykorzystane zostaną różne formaty reklamowe, m.in. reklamy pop-up i bannery. Kampania podkreśla walory programmingu BBC World - kontent, na który składają się informacje (zarówno ogólne, jak i biznesowe oraz sportowe), formaty dokumentalne i programy lifestyle'owe. W reklamie wykorzystano animację i ikony, które bezpośrednio nawiązują do charakteru poszczególnych programów. Przygotowano też specjalny cotygodniowy newsletter rozsyłany drogą elektroniczną. Za całą kampanię odpowiada agencja interaktywna WARL evolution. ("BrandRepublic")