Philips wprowadza nowe telewizory i planuje intensywną kampanię reklamową

Koncern Philips wprowadzi na polski rynek nowe modele płaskich telewizorów wykorzystujące nowoczesne wzornictwo. Pod koniec kwietnia br. ma się rozpocząć...

Koncern Philips wprowadzi na polski rynek nowe modele płaskich telewizorów wykorzystujące nowoczesne wzornictwo. Pod koniec kwietnia br. ma się rozpocząć dwumiesięczna intensywna kampania reklamowa w telewizji, prasie, na outdoorze i w internecie promująca nowe produkty pod hasłem "Go Flat!". "Kilkanaście lat temu ludzie masowo wymieniali telewizory czarno-białe na kolorowe. Teraz mamy okres kolejnej zmiany - telewizory płaskie LCD (ciekłokrystaliczne) i plazmowe wypierają pomału tradycyjne telewizory kineskopowe. Niemal na całym świecie sprzedaż telewizorów płaskich systematycznie rośnie, spadają ceny tego typu sprzętu, co jeszcze dodatkowo nakręca popyt" - mówi Ewa Kata-Sadkowska, marketing manager w Philips Polska. Philips jeszcze w tym miesiącu wprowadzi na polski rynek kilka nowych modeli telewizorów LCD (przekątne ekranu 32, 37 i 42 cale) i nowe modele telewizorów plazmowych FlatTV. Mają one charakteryzować się nowoczesnym wzornictwem, nowymi funkcjami (np. PixelPlus2 mająca polepszać obraz) i możliwościami (np. Ambilight - wmontowane w telewizor lampy dające kolorowe światło po bokach lub czujniki ruchu reagujące na zbliżenie). Telewizor LCD FlatTV 42 cale będzie kosztował 39,9 tys. zł, a w maju pojawią się ekrany plazmowe FlatTV 42 i 50 cali, które będą kosztować odpowiednio 24,9 tys. zł i 44,9 tys. Spoty 30- i 15-sekundowe emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych, m.in.: w TVP1, TVP2, w Polsacie, TV4, TVN-ie, TVN Siedem, Discovery. Reklamy pojawią się także w prasie: tygodniki "Wprost", "Newsweek", "Polityka", miesięczniki takie jak "CKM", "Playboy" i "Film", prasa wnętrzarska (np. "Dom & Wnętrze") oraz specjalistyczna. W maju br. rozpocznie się także kampania outdoorowa - reklamy na nośnikach 12x3 m i 12x4 m w pięciu największych miastach - i w internecie (największe portale i serwisy o tematyce filmowej i RTV). Strategię i kreację tej kampanii przygotowała agencja DDB Worldwide (Philips jest obsługiwany przez DDB sieciowo), adaptację na polski rynek wykonała agencja DDB Warszawa, natomiast planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Carat Polska. Wysokość budżetu tej kampanii nie została ujawniona. Philips zrezygnował w komunikacji reklamowej z odróżniania, czy dany model to telewizor LCD, czy ekran plazmowy (do tej pory producenci z reguły podkreślali te cechy produktu, akcentując zalety poszczególnych rozwiązań). (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.