Sphinx wykorzystuje w kampanii komunikację SMS

W Łodzi i w Poznaniu rozpoczęła się kampania Sfinks Polska SA (spółka zarządzająca siecią restauracji Sphinx), niewykluczone, że akcja zostanie...

W Łodzi i w Poznaniu rozpoczęła się kampania Sfinks Polska SA (spółka

zarządzająca siecią restauracji Sphinx), niewykluczone, że akcja zostanie

rozszerzona na inne miasta. W akcji wykorzystano ogłoszenia prasowe, plakaty,

spoty reklamowe w radiu oraz materiały BTL. Kampanię przygotowała agencja

MobiJoy, przebiega ona pod hasłem: "Imprezka w Sphinksie" i ma na celu

przedstawienie lokali Sphinx jako miejsca sprzyjającego luźnym spotkaniom młodych

ludzi. Akcja, skierowana do osób w wieku 18-25 lat, wykorzystuje także

komunikację SMS-ową - w historii Sphinksa to pierwsza akcja wykorzystująca SMS-y

do komunikowania się z klientami. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.