Agencja reklamowa Aha przygotuje kampanię reklamową dla Epson Poland
Koncern Epson Poland wystartuje w kwietniu br. z kampanią reklamową. Będzie się ona składała z dwóch części: produktowej i wizerunkowej....
Koncern Epson Poland wystartuje w kwietniu br. z kampanią reklamową. Będzie się ona składała z dwóch części: produktowej i wizerunkowej. Kreację przygotowała agencja reklamowa Aha, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska. Działania reklamowe, potrwają do września br. Hasło kampanii brzmi: "Kolorowy obraz życia w każdej postaci" (globalnie Epson reklamuje się hasłem "Colour Your Life"). Kampania produktowa promująca m.in. drukarki, skanery i projektory będzie miała miejsce w magazynach, m.in.: "Foto", "Foto Kurier", "Fotografia Cyfrowa", "Pozytyw", "Twój Magazyn Fotograficzny", "Digicam", "Chip" i "PC World Komputer". Działania o charakterze wizerunkowym oprócz prasy obejmą także radio. Layouty będą się ukazywały m.in. w magazynach: "Chip", "PC World Komputer", "Komputer Świat", "Enter" i "Computerworld", natomiast 20-sekundowy spot będzie reklamował Epson w RMF FM. "Grupą docelową kampanii są przede wszystkim profesjonalni fotografowie czy osoby posiadające firmę, np. zakład fotograficzny, którym Epson może dostarczyć wszystkie produkty związane z fotografią, takie jak m.in. skaner, drukarka czy urządzenia wielofunkcyjne" - mówi Wojciech Walczak, account manager w agencji Aha. Firma nie ujawnia wysokości budżetu kampanii reklamowej. (PU)