Spike Jonze został reżyserem kampanii Volvo
Spike Jonze, kultowy amerykański reżyser, został reżyserem kampanii reklamowej Volvo pt. "The Mystery of Dalaro" promującej model Volvo S40. Na...
Spike Jonze, kultowy amerykański reżyser, został reżyserem kampanii reklamowej Volvo pt. "The Mystery of Dalaro" promującej model Volvo S40. Na akcję składa się kampania telewizyjna, fałszywy film dokumentalny i fałszywa strona internetowa. Film opowiada o wymyślonej sytuacji, kiedy 32 mieszkańców wioski Dalaro kupiło jednego dnia nowe volvo S40. Spike Jonze był reżyserem filmu dokumentalnego o zdarzeniu w Dalaro. Kampania reklamowa rozpoczęła się od filmu, w którym znalazły się wywiady z mieszkańcami wioski, a później miała miejsce kampania wirusowa. Koncern Volvo podał, że od rozpoczęcia kampanii jego brytyjska witryna została odwiedzona przez ponad dwa razy więcej internautów niż wcześniej, czyli przez 435 tys. osób. Spike Jonze reżyserował m.in. filmy "Być jak John Malkovich" i "Adaptacja". ("BrandRepublic")