Irlandzka organizacja turystyczna rozpoczęła wiosenną kampanię
Irlandzka organizacja turystyczna, wspólny projekt Irlandii Północnej i Republiki Irlandii, ruszyła z wiosenną kampanią reklamową promującą Irlandię jako najlepsze miejsce...
Irlandzka organizacja turystyczna, wspólny projekt Irlandii Północnej i Republiki Irlandii, ruszyła z wiosenną kampanią reklamową promującą Irlandię jako najlepsze miejsce na rodzinne wakacje. Kampania opiera się na marketingu bezpośrednim i e-mailingu. Kampanię przygotowała agencja Entire. Reklama pokazuje zdjęcia, na których fikcyjni przyjaciele spędzają wspaniałe wakacje w Irlandii. Organizacja turystyczna zaprosiła właśnie agencje do przetargu na brytyjski budżet BTL-owy. Trzyletni kontrakt obejmie przeprowadzenie około czterech kampanii w ciągu roku. Entire współpracowała z organizacją od 2001 r. i bierze udział w tym przetargu. ("BrandRepublic")