Karlsbad zmienia nazwę, repozycjonuje się

Agencja marketing services Impresariat Karlsbad zmieni nazwę i pozycjonowanie. Firma od maja ma nazywać się Karlsbad BTL, poprzednia nazwa wywodziła...

Agencja marketing services Impresariat Karlsbad zmieni nazwę i pozycjonowanie. Firma od maja ma nazywać się Karlsbad BTL, poprzednia nazwa wywodziła się jeszcze z czasów, kiedy firma zajmowała się głównie organizacją koncertów i eventów. Impresariat Karlsbad znana jest na rynku przede wszystkim z usług fieldmarketingowych i eventowych - firma ma w Polsce 16 przedstawicielstw realizujących tego rodzaju akcje. "Chcemy pokazać naszym potencjalnym klientom, że oferujemy o wiele szerszy zakres usług, np. pełną kreację, organizację programów lojalnościowych, przygotowanie POS, produkcję, sponsoring i product placement" - mówi Łukasz Słotwiński, business development manager. Firma powołała także dział nowego biznesu. O zmianach w agencji kontrahenci będą informowani m.in. za pomocą specjalnego mailingu. Obecnie do kluczowych klientów należą Procter & Gamble, Philips i Agros Nova. W roku 2003 firma osiągnęła przychody w wysokości około 15 mln zł. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.