Carat i MPG rozmawiają z P&G o obsłudze planningowej koncernu

Domy mediowe Carat i Media Planning Group (MPG) prowadzą rozmowy z koncernem Procter & Gamble (P&G) o obsłudze jego budżetu...

Domy mediowe Carat i Media Planning Group (MPG) prowadzą rozmowy z koncernem Procter & Gamble (P&G) o obsłudze jego budżetu na rynkach Ameryki Północnej. Chodzi o usługi w zakresie planowania mediów. W przeglądzie ofert uczestniczą także agencje obecnie pracujące dla koncernu - Starcom MediaVest z Chicago oraz MediaCom z Nowego Jorku. Nie wiadomo, czy P&G zaprosił do rozmów jeszcze inne domy mediowe. Wartość budżetu, którego dotyczy przegląd, szacowana jest na mniej więcej 2,5 mld dol. Greg Ross, dyrektor P&G North America ds. mediów, powiedział, że ze względu na fragmentaryzację mediów koncern musi szukać skuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumentów i jest to jeden z głównych powodów zaproszenia agencji do rozmów. Przegląd zakończy się prawdopodobnie w czerwcu br. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.