Mitsubishi planuje wsparcie reklamowe europejskiego debiutu modelu Grandis

Mitsubishi Motors Europe przygotowuje europejską kampanię reklamową, która wesprze debiut nowej marki samochodu Grandis. Będzie to model samochodu z segmentu...

Mitsubishi Motors Europe przygotowuje europejską kampanię reklamową, która wesprze debiut nowej marki samochodu Grandis. Będzie to model samochodu z segmentu MPV. Wartość budżetu kampanii szacowana jest na kilka milionów funtów. Grandis wejdzie na rynek w czerwcu br. i będzie konkurować z takimi markami jak: Renault Scenic i Toyota Avensis Verso. Kampania została przygotowana przez agencję StrawberryFrog i ma pozycjonować samochód Mitsubishi jako model modniejszy i bardziej sportowy niż jego konkurenci. Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, prasie (tytuły biznesowe, lifestyle'owe i samochodowe) oraz w internecie. Równocześnie Renault również planuje przeprowadzenie kampanii reklamowej Scenica. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.