Subaru Import Polska chce zwiększyć wielkość inwestycji w reklamę
Spółka Subaru Import Polska planuje intensywne działania reklamowe w mediach - przeprowadzi w kwietniu i maju br. kampanię reklamową komunikującą...
Spółka Subaru Import Polska planuje intensywne działania reklamowe w mediach - przeprowadzi w kwietniu i maju br. kampanię reklamową komunikującą obniżkę cen samochodów Subaru, która nastąpi po 1 maja br. Po wejściu Polski do Unii Europejskiej cło na samochody importowane z Japonii zostanie obniżone z 35 proc. do 10 proc. W związku z tym, że w 2003 r. spółka sprzedała w Polsce 256 samochodów, a plany na ten rok zakładają zwiększenie sprzedaży do poziomu 300-320 sztuk, zwiększeniu uległ także budżet reklamowy Subaru. Janusz Dudek, asystent prezesa zarządu Subaru Import Polska, nie podaje konkretnych sum. "Umożliwi nam to inwestycje reklamowe w tradycyjnych mediach. Od 1 maja br. zaistniejemy mocniej na rynku" - mówi Dudek. Strategią, kreacją, planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii koncern zajmuje się we własnym zakresie. Wśród mediów użytych w kampanii znajdą się m.in. "Gazeta Wyborcza", "Men's Health" i "Auto Motor i Sport". Wraz ze swoimi dealerami spółka zorganizuje także akcję reklamową w lokalnych stacjach radiowych. Poza komunikacją cenową materiały reklamowe będą także informowały o dniach otwartych, które będą miały miejsce pod koniec maja br. w 13 salonach Subaru w całej Polsce. W portfolio marki Subaru znajdują się modele: Impreza, Forester, Outback, Legacy, Legacy Kombi (wszystkie importowane z Japonii) oraz G3X Justy (produkowany na Węgrzech). (PU)