Lubelska i Kiszluk wybiorą najlepsze, według mediów, reklamy w konkursie KTR-u

Klub Twórców Reklamy (KTR), organizator konkursu kreatywnego o tej samej nazwie, skompletował jury, które wybierze najlepsze, zdaniem mediów, prace konkursowe....

Klub Twórców Reklamy (KTR), organizator konkursu kreatywnego o tej samej nazwie, skompletował jury, które wybierze najlepsze, zdaniem mediów, prace konkursowe. W składzie jury znaleźli się: Małgorzata Zgutka (miesięcznik "Press"), Grzegorz Kiszluk (miesięcznik "Brief"), Paweł Małko ("Gazeta Wyborcza"), Krystyna Lubelska (tygodnik "Polityka"), Adam Rafalski (Radio PiN 102 FM), Rafał Bryndal (Radio Zet), Anna Okuń ("Gazeta Finansowa"), Monika Chojnacka (MTV), Paweł Netczuk (serwis mediarun.pl), Marcin Mierzejewski (dziennik "The Warsaw Voice"), Iwona Zabielska-Stadnik (tygodnik "Przekrój"), Joanna Bojańczyk (miesięcznik "Twój Styl"), Marek Szafarz (TVN) i Beata Misiewicz (miesięcznik "Elle"). Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 26 kwietnia br. w Warszawie. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.