Stratosfera będzie doradzać w rebrandingu Tel-Energo

Firma Stratosfera będzie doradzać Tel-Energo w operacji rebrandingu. Klient około lipca br. ma zamiar wprowadzić na rynek odświeżoną lub zupełnie...

Firma Stratosfera będzie doradzać Tel-Energo w operacji rebrandingu. Klient około lipca br. ma zamiar wprowadzić na rynek odświeżoną lub zupełnie nową markę usług telekomunikacyjnych. Operacja jest związana m.in. z połączeniem Tel-Energo z firmą Telbank SA, do którego doszło w czerwcu ub.r. "Obecnie prowadzony jest audyt pozycjonowania marek firm telekomunikacyjnych na rynku polskim i za granicą" - mówi Klaudia Kubiak, dyr. marketingu Tel-Energo i Tel-Banku. Do obowiązków Stratosfery obok audytu będzie należało zaprezentowanie propozycji pozycjonowania Tel-Energo oraz wybór studia, które zaprojektuje identyfikację wizualną. W maju klient planuje przetarg na przygotowanie kampanii ATL, która wesprze launch nowej marki, a kampania ma wystartować jesienią. Tel-Energo oferuje usługi telekomunikacyjne dla rynku korporacyjnego, instytucji publicznych, a także średniego biznesu. Firma ma obecnie około 30 proc. rynku dzierżawy łączy i 24 proc. rynku w segmencie transmisji danych. Stratosfera rozpoczęła współpracę z Tel-Energo po przetargu, w którym brały udział także m.in. firmy: Grupa A5, Monogram, Dragon Rouge, V&P oraz GPD. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.