OMD Digital adaptuje oryginalne rozwiązanie reklamowe dla Sony
Sony Poland, producent sprzętu RTV, zdecydował się na rozpoczęcie wizerunkowej kampanii reklamowej, która promuje i wyjaśnia wartość dodaną, jaką oferuje...
Sony Poland, producent sprzętu RTV, zdecydował się na rozpoczęcie wizerunkowej kampanii reklamowej, która promuje i wyjaśnia wartość dodaną, jaką oferuje łączenie produktów marki Sony. Działania reklamowe objęły swym zasięgiem prasę, outdoor oraz internet. W odniesieniu do ostatniego medium zastosowano różne formy reklamy: top layer, brandmark, skyscraper, banner oraz mailingi targetowane do młodzieży (Interia, O2) i szerszego grona (Wirtualna Polska, Onet). Wszystkie nawiązywały layoutem do kreacji prasowych i outdoorowych. Po raz pierwszy w Polsce wykorzystano dwa nowe rozwiązania: black & white i bluring, które powstały w OMD International. Oba zostały zaadaptowane przez Optimum Media OMD i OMD Digital, natomiast kreacją na poziomie technologicznym zajęła się agencja Artegence. Po wejściu na portal Onet lub Wirtualna Polska na ekranie pojawia się obraz zamazany (bluring) lub czarno-biały (black & white) wraz z top layerem z hasłem "Połącz Sony i wszystko wróci do normy". Po najechaniu kursorem na top layer strona wyświetla się w naturalnej postaci. (JP)