Renault wspiera sprzedaż Clio Extreme w niestandardowych kanałach komunikacji

Renault Polska rozpocznie kampanię launchową nowej serii limitowanej samochodu Renault Clio Extreme. "Limitowane serie tego samochodu wprowadzamy na rynek od...

Renault Polska rozpocznie kampanię launchową nowej serii limitowanej samochodu Renault Clio Extreme. "Limitowane serie tego samochodu wprowadzamy na rynek od dwóch lat. Obecnie auto uległo istotnym przeobrażeniom i jego debiut będziemy wspierać szeroko zakrojoną kampanią w mediach" - mówi Teresa Wielowieyska-Sławek, dyrektor reklamy Renault Polska. Informacja o wysokości budżetu planowanych działań nie została ujawniona. Kampania reklamowa obejmie telewizję, prasę codzienną, magazyny, outdoor i internet (jej start wyznaczono na 1 kwietnia br.). Grupę docelową Clio Extreme stanowią konsumenci młodzi, w wieku 25-35 lat, obu płci, mieszkający w dużych miastach i zarabiający powyżej średniej. Ze względu na charakter grupy docelowej spółka postanowiła wykorzystać niestandardowe formy komunikacji. Poza reklamą w mediach dodatkowo planowane są akcje z zakresu event marketingu na ulicach pięciu największych miast kraju. "Będziemy informować w ten sposób o specjalnej serii Clio Extreme i jej zaletach, a także zapraszać na jazdy próbne tym samochodem" - mówi Teresa Wielowieyska-Sławek. W zakresie strategii i kreacji Renault Polska współpracuje z agencją reklamową Publicis, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat Polska. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.