Redan SA zamierza intensywnie reklamować markę Top Secret w telewizji

Redan SA kończy przygotowania do kampanii wiosennej kolekcji odzieży marki Top Secret. "Kampania jest już prawie zaplanowana, zakończyliśmy też zdjęcia...

Redan SA kończy przygotowania do kampanii wiosennej kolekcji odzieży marki Top Secret. "Kampania jest już prawie zaplanowana, zakończyliśmy też zdjęcia do dwóch filmów reklamowych, obecnie trwa postprodukcja" - mówi Grzegorz Kozak, dyrektor marketingu Redan SA. Szczegóły kampanii nie są jeszcze znane, ale wiadomo, że rozpocznie się ona w kwietniu i potrwa kilka tygodni. Podstawą mediaplanu będzie szeroko zakrojona kampania telewizyjna, ale jak zapowiada Grzegorz Kozak, wykorzystywane będą także magazyny i kino. Kampanię przygotowuje butik kreatywny SPO Films, który zwyciężył w lutym br. w przetargu (uczestniczyły w nim również agencje: Art FM, Continuum, Image Art, Grupa Kreatywna Taxi, Zack i McCann-Erickson Polska). Planowaniem i zakupem mediów dla Redanu zajmuje się dom mediowy Universal McCann, który wygrał przetarg w sierpniu ub.r. Redan jest od grudnia ub.r. notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.