Wydatki reklamowe w Wlk. Brytanii wzrosły o 2,5 proc. w stosunku do 2002 r.
Wydatki reklamowe w Wielkiej Brytanii wzrosły o 2,5 proc. w 2003 w stosunku do roku poprzedniego. Wyniosły one 17,2 mld...
Wydatki reklamowe w Wielkiej Brytanii wzrosły o 2,5 proc. w 2003 w stosunku do roku poprzedniego. Wyniosły one 17,2 mld funtów. Nie był to jednak realny wzrost ze względu na poziom inflacji. W realnych wartościach brytyjski rynek reklamowy wykazał w ub.r. spadek o 0,4 proc. Stosunkowo dobre wyniki odnotowały outdoor (wzrost o 10,4 proc. do 901 mln funtów) i radio (wzrost o 6,8 proc. do 583 mln funtów). Realne wpływy telewizji były niższe niż w 2002 r. o 1,9 proc., a wyniosły 4,37 mld funtów. ("BrandRepublic")
Komentarze
Artykuły powiązane