Nowa Algida śmietankowa będzie wspierana reklamą w telewizji i prasie oraz działaniami BTL

Unilever Polska SA, właściciel m.in. marki lodów Algida, wprowadzi w przyszłym miesiącu jej nowy wariant - Algidę śmietankową w pięciu...

Unilever Polska SA, właściciel m.in. marki lodów Algida, wprowadzi w przyszłym miesiącu jej nowy wariant - Algidę śmietankową w pięciu smakach: bakaliowym, czekoladowym, truskawkowym, orzechowym i o smaku "krówki" w litrowych opakowaniach (sugerowana cena: 7,90 zł). Nowość będzie wspierana intensywną kampanią reklamową w telewizji (spoty emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN-ie), reklamy pojawią się również w prasie: "Tele Magazyn", "Tele Tydzień", "Tele Świat" i "Gazeta Telewizyjna" - dodatek "Gazety Wyborczej". Kreacją reklam zajęła się agencja reklamowa McCann-Erickson Polska, natomiast planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Initiative Warszawa. Nowy produkt wspierany będzie również działaniami BTL-owymi w postaci wystaw fotografii w wybranych centrach handlowych w całej Polsce połączonych z samplingiem. Realizację tych akcji zlecono firmie Sales Link. Cała komunikacja prowadzona będzie pod hasłem: "Śmietankowa radość". Za obsługę public relations nowego produktu odpowiada agencja Constans PR. Według przedstawicieli producenta z przeprowadzonych badań wynika, że wśród Polaków lody śmietankowe cieszą się największą popularnością, a wprowadzając na rynek Algidę śmietankową, chce on zdobyć dominującą pozycję w grupie lodów w dużych opakowaniach z przedziału cenowego między 6 a 10 zł. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.