Janssen-Cilag Polska wprowadza markę plastrów antykoncepcyjnych Evra
Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag Polska na przełomie marca i kwietnia br. wprowadzi na polski rynek markę Evra. To nowy produkt z...
Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag Polska na przełomie marca i kwietnia br. wprowadzi na polski rynek markę Evra. To nowy produkt z kategorii leków dostępnych na receptę - plaster antykoncepcyjny. Obecnie przygotowywana jest strategia wprowadzenia produktu. Producent nie zdradza szczegółów wsparcia marketingowego marki. Na początku br. firma Janssen-Cilag Polska zawiesiła przetarg na obsługę reklamową tego produktu, nie podając przyczyn. Nieoficjalnie mówiło się o tym, że żaden z projektów przedstawionych przez agencje nie uwzględniał specyfiki produktu i nie zdobył uznania kierownictwa firmy. Ostatnio wybrano agencję Headlines Brand & Corporate Communication do obsługi public relations Evry. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za media relations w prasie (działy zdrowotne i lifestyle'owe), uruchomi też biuro prasowe Evry. Po 12 miesiącach sprzedaży w Stanach Zjednoczonach plaster antykoncepcyjny (tam pod nazwą handlową Ortho-Evra) znalazł się na drugiej pozycji wśród najczęściej kupowanych hormonalnych środków antykoncepcyjnych. W 2003 r. produkt został wprowadzony m.in. na rynek brytyjski, niemiecki i czeski. Janssen-Cilag Polska to polski oddział firmy Janssen-Cilag będącej farmaceutyczną częścią koncernu Johnson & Johnson. (PM)