Nestle wspiera sprzedaż marki Kit Kat z limitowanej serii

Nestle rozpoczęło działania reklamowe dla marki batonów Kit Kat. Sprzedaż wspierana jest kampanią telewizyjną przedstawiającą limitowaną serię batonów Kit Kat...

Nestle rozpoczęło działania reklamowe dla marki batonów Kit Kat. Sprzedaż wspierana jest kampanią telewizyjną przedstawiającą limitowaną serię batonów Kit Kat w rozmiarze XXL. Wykorzystano w niej spot telewizyjny opatrzony hasłem "Have a break. Have a Kit Kat". Adaptacji filmu reklamowego dokonała agencja J. Walter Thompson/Parintex, a za budżet mediowy odpowiada Universal McCann. Kampania telewizyjna ma być wsparta innymi działaniami mediowymi, których szczegółów nie ujawniono. Marka Kit Kat jest obecna na polskim rynku od maja 2003 r. Jesienią ub.r. trwała kampania reklamowa tej marki w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Na działania reklamowe Kit Kat wydano w ub.r. 6,4 mln zł (źródło: Expert Monitor). (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.