Stratosfera przygotowała strategię najnowszych działań reklamowych ING Bank Śląski
ING Bank Śląski rozpocznie na początku kwietnia br. kampanię reklamową wspierającą nową ofertę kredytów hipotecznych. "Opracowaliśmy nowy standard obsługi klientów...
ING Bank Śląski rozpocznie na początku kwietnia br. kampanię reklamową wspierającą nową ofertę kredytów hipotecznych. "Opracowaliśmy nowy standard obsługi klientów i na nim oparliśmy główny przekaz kampanii. Mam na myśli sieć mobilnych doradców kredytowych, którzy będą odwiedzać klientów w dogodnym dla nich czasie i miejscu" - mówi Barbara Pasterczyk, zastępca dyrektora departamentu komunikacji marketingowej ING Bank Śląski. Bank uruchomi specjalny numer, pod którym klienci zainteresowani zaciągnięciem kredytu hipotecznego będą mogli umawiać się z doradcami kredytowymi - dzięki takiemu rozwiązaniu klient, by uzyskać kredyt, nie będzie musiał odwiedzać banku - doradcy przyjadą do niego, by pomóc wybrać właściwą ofertę, i przeprowadzą go przez procedury pozyskiwania kredytu (odwiedzenie banku jest konieczne tylko na finalnym etapie, w celu podpisania końcowych umów). Jak zapowiada Barbara Pasterczyk, komunikacja kampanii wspierającej ofertę podkreślać będzie właśnie wygodę takiego rozwiązania (hasło: "Możesz swojego doradcę zaprosić do siebie"). Kampania potrwa do końca maja, obejmie prasę codzienną (m.in. "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Puls Biznesu"), branżową ("Cztery Kąty", "Murator", "M jak mieszkanie" itp.), tygodniki opinii ("Newsweek", "Polityka"), outdoor oraz media lokalne (prasa i radio). Grupą docelową kampanii są zarówno klienci ING, jak i klienci potencjalni - osoby planujące zakup, remont lub budowę domu czy mieszkania; z dochodami 2,5 tys. zł netto. Kilka dni przed rozpoczęciem kampanii kredytów hipotecznych, dokładnie 22 marca, ING Bank Śląski ruszy z mniejszą kampanią, która wesprze inny nowy produkt z portfolio banku - Pożyczkę wiosenną. Kampania kierowana będzie przede wszystkim do obecnych klientów banku, dlatego jej podstawą będą działania w punktach sprzedaży ("wiosenne" plakaty, nalepki i inne materiały POS) oraz mailing informujący o ofercie dołączony do comiesięcznych wyciągów bankowych. Celem kampanii będzie też pozyskanie nowych klientów dla banku - do tego targetu ING będzie chciało dotrzeć kampaniami w lokalnych stacjach radiowych. Całość działań potrwa do końca maja. Pożyczka wiosenna polegać będzie na przyznawaniu klientom debetowej karty przedpłaconej z rocznym okresem ważności, na kwotę od 1000 zł do 5000 zł. Kampanie pod względem strategicznym przygotowywała Stratosfera, kreacją zajmuje się Euro RSCG New Europe, a planowaniem i zakupem mediów PanMedia Western. (MG)