Mediafocus prowadzi promocję pakietów inwestycyjno-oszczędnościowych Nordei

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową pakietów Parasol. W skład oferty wchodzą m.in. promocyne lokaty, polisy Nordea Profit Plus i...

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową pakietów Parasol. W skład oferty wchodzą m.in. promocyne lokaty, polisy Nordea Profit Plus i obligacje bankowe. Jak mówi Joanna Krawczyk, jest to kontynuacja działań reklamowych z listopada ub.r., kiedy to bank promował przede wszystkim lokatę Nordea Gwarancja. Obecna edycja kładzie nacisk na promocję produktów depozytowych, ubezpieczeniowych i finansowych Nordei. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży poprzez przekazanie grupie docelowej informacji o korzyściach i konkurencyjności oferty banku Nordea. Ma ona także zwiększać znajomość marki Nordea i tworzyć skojarzenia z wizerunkiem banku detalicznego oferującego szeroką gamę produktów. Grupą docelową kampanii są konsumenci w wieku 35-69 lat, z wykształceniem średnim plus, żyjący w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, z dochodami na gospodarstwo powyżej 2 tys. zł. Bank kieruje kampanię zarówno do dotychczasowych swoich klientów, szukających alternatywnych sposobów inwestowania wolnych środków, jak i do nowych klientów. Kampania reklamowa potrwa do końca pierwszego tygodnia kwietnia, toczyć się będzie w prasie i internecie. Część prasowa obejmie tytuły ogólnopolskie, m.in. "Gazetę Wyborczą", "Rzeczpospolitą", "Politykę" i "Newsweek". Budżet kampanii nie został ujawniony. W przygotowaniu kreacji bank współpracował z agencją Mediafocus, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Planning Group. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.