Cindy Crawford wystąpi w kolejnych reklamach wody Arctic
Firma Hoop SA przedłużyła umowę na wykorzystanie wizerunku Cindy Crawford do promocji marki wody mineralnej Arctic. Szczegóły kontraktu nie są...
Firma Hoop SA przedłużyła umowę na wykorzystanie wizerunku Cindy Crawford do promocji marki wody mineralnej Arctic. Szczegóły kontraktu nie są znane (według nieoficjalnych informacji honorarium amerykańskiej modelki sięgnie kwoty kilkuset tysiący dolarów). Hoop SA negocjuje także możliwość przedłużenia kontraktu na wykorzystanie wizerunku Crawford w reklamach emitowanych na terenie Rosji. Promocja marki Arctic z Cindy Crawford będzie odbywać się na trzech płaszczyznach: na początek planowana jest kampania PR, następnie przewidziana jest kampania ATL (telewizja, prasa i outdoor) z wykorzystaniem wizerunku modelki oraz działania z zakresu event marketingu i public relations związane z wizytą gwiazdy w Polsce. Według nieoficjalnych informacji Cindy Crawford ma odwiedzić Polskę na zaproszenie Hoopa na przełomie czerwca i lipca br. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Liberty Group, zaś realizacja kampanii ATL zostanie najprawdopodobniej powierzona agencji 4Fame Branding (jest autorem spotów wody Arctic nadawanych w ub.r.). W tym roku filmy reklamowe będą nieco odświeżone (agencja dysponuje 30 minutami nagranego materiału). Ubiegłoroczne działania Hoopa z Cindy Crawford znacznie umocniły pozycję marki Arctic. Rozpoznawalność brandu wzrosła z 10 proc. do 51 proc. (według badań Kinoulty Research), a sprzedaż wzrosła o 60 proc. w porównaniu z rokiem 2002 (dane firmy). Udział rynkowy w segmencie wód powiększył się w 2003 r. z 4,8 proc. do 6,6 proc. (dane ACNielsen). Koszty ubiegłorocznej kampanii Arctica (umowa z Cindy Crawford, media i produkcja) wyniosły około 10 mln zł. (TW)