Nokia wybierze MediaCom do obsługi budżetu mediowego w USA

Koncern Nokia w Stanach Zjednoczonych wybierze prawdopodobnie do obsługi swojego budżetu mediowego agencję MediaCom z Nowego Jorku. Wartość budżetu szacowana...

Koncern Nokia w Stanach Zjednoczonych wybierze prawdopodobnie do obsługi swojego budżetu mediowego agencję MediaCom z Nowego Jorku. Wartość budżetu szacowana jest na 60 mln dol. Ani przedstawiciele Nokii, ani MediaComu, który obsługuje tego klienta w Europie, nie byli w czasie powstawania tej informacji uchwytni. Od 1997 r. planowaniem i zakupem mediów dla Nokii w USA zajmuje się niezależna agencja Richards Group z Dallas. Przedstawiciele Richards Group odmówili komentarza w sprawie ewentualnego przesunięcia budżetu Nokii, ale wiadomo, że jedną z zasad tej agencji jest niebronienie własnych budżetów. Nokia wydała na monitorowane media 57,8 mln dol. od stycznia do listopada 2003 r. (TNS Media Intelligence/CMR). ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.