ABC Projekt zaplanuje i kupi media dla Daewoo - na liście kreatywnej zostały 2 agencje
Agencja ABC Projekt zdobyła budżet planowania i zakupu mediów na działania reklamowe koncernu Daewoo FSO-Motor na najbliższe 3 miesiące. Starały...
Agencja ABC Projekt zdobyła budżet planowania i zakupu mediów na działania reklamowe koncernu Daewoo FSO-Motor na najbliższe 3 miesiące. Starały się o niego 4 agencje, oprócz ABC Projekt także m.in. ARM i Komar. Jerzy Pniewski, dyrektor departamentu sprzedaży Daewoo FSO-Motor, mówi, że ABC Projekt pozostała także wraz z jeszcze jedną, niewymienioną z nazwy agencją na short-liście firm mających się zająć obsługą budżetu kreatywnego. Rozstrzygnięcie ma nastąpić dzisiaj. O poszukiwaniu przez koncern agencji mających obsłużyć jego działania reklamowe pisaliśmy w DS "MMP" 22 marca. (PU)
Komentarze
Artykuły powiązane