Marka piwa Piast Wrocławski zastąpi Piast Jasne Pełne
Grupa Carlsberg Okocim SA, do której należą wrocławskie Browary Dolnośląskie, produkujące m.in. piwo marki Piast, zdecydowała, że zmieni nazwę tej...
Grupa Carlsberg Okocim SA, do której należą wrocławskie Browary Dolnośląskie, produkujące m.in. piwo marki Piast, zdecydowała, że zmieni nazwę tej marki z Piast Jasne Pełne na Piast Wrocławski (pod tą nazwą piwo pojawi się w sprzedaży w połowie kwietnia br.). Jednocześnie browar wycofa się z produkcji marki piwa Wrocławski Full (wprowadzonej na rynek w 2000 r.). Według przedstawicieli producenta wycofanie tego brandu i wprowadzenie nowej nazwy Piasta ma umożliwić koncentrację działań na budowaniu jednej, silnej marki i na dalszym podkreślaniu jej regionalnego charakteru. Wprowadzenie do sprzedaży Piasta z nowymi etykietami (zmieniono nieco ich szatę graficzną) wsparte zostanie intensywną kampanią reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w tytułach prasy lokalnej. W punktach sprzedaży pojawią się materiały POS. Hasłem reklamowym tej marki był do tej pory slogan: "Piwo Zdolnego Śląska". Kreacją reklam dla Piasta Wrocławskiego zajęła się agencja reklamowa Zebra, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Initiative Warszawa. (MB)