Tequila/Polska przygotowała paneuropejski projekt dla Michelin
Firma marketing services Tequila/Polska jest autorem koncepcji i odpowiada za kreację paneuropejskiego projektu promocyjnego dla firmy oponiarskiej Michelin. Celem akcji...
Firma marketing services Tequila/Polska jest autorem koncepcji i odpowiada za kreację paneuropejskiego projektu promocyjnego dla firmy oponiarskiej Michelin. Celem akcji jest wsparcie sprzedaży letnich opon marki Kleber. Działania promocyjne polegają na dystrybucji specjalnie przygotowanej gazety pt. "Auto Kleber", która jest rozdawana wśród kierowców przez gazeciarzy na najruchliwszych skrzyżowaniach dużych miast. Gazeta zawiera informacje o ofercie opon Klebera, część poradnikową oraz dane dotyczące firm dealerskich wraz z namiarami telefonicznymi. Grupą docelową akcji są kierowcy w wieku 25-45 lat. W Polsce prowadzi ją Tequila/Polska. W innych krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (m.in. Czechy, Węgry i państwa nadbałtyckie) za jej realizację odpowiadają zespoły BTL działające w strukturach sieci agencji reklamowych TBWA/Worldwide (Tequila i TBWA należą do jednej grupy kapitałowej - Omnicom Group Inc.). (JP)